//Fantasy Island
Last day of 2013
Tuesday, December 31 | 0Superstar (s)!

Hi fuhhhhhhhhhhhhhh lama gila tak post sumpah lama. Ceh nampak tak nampak tak? mesti tak paham en? Hhahahahah k nampak tak yang izah tak on lama gila maknanya 2013 ni izah fokus belajar. Alhamdulillah result pun cecantik je markah ceh cantikla sangat. Ok peperiksaan akhir tahun dapat nombor 9/25 Alhamdulillah top 10 tapi tak naik kelas pun sumpah fedup sikit hahahahahahaha sebab impian ingin kelas lain acewah. yelah sapa tak bosan dari form 1 kelas Muzannab omaigod konfirm bosan asyik nak kena tulis 1 Muzannab,2 Muzannab,3 Muzannab maigod hahahahaha tapi okla tu kelas kedua Alhamdulillah bersyukur lah sikit hamizah ni pun daripada org lain kelas ketiga,keempat. Ok ok thankful walaupun aku dapat 4A1B je lol perluke ungkit mende alah UPSR tu. Hm so yup,berdasarkan tajuk harini last 2013. Lasttttt bebeh last harini 31 December aum nanti pukul 12 malam mesti ada bunga api acewah macam biasa la kan. i tak sabar uols. So nak cerita lah sikit pengalaman tahun 2013 ni,semua nya OK! acewah semua ok good ah semua best best maybe ada hikmah tahun 2012 is the worst year ever for me. And 2013 have been better and full of joyness thank god. ok first 1. 2 Al Muzannab wow hepinya i heheheheheheheh best classmate ever uols. nak cerita ah pasal muzannab. Ok kelas ni paling gempak gila kedebaboms gila bunga api gitu. Kelas kitaorg paling gila,paling bising,paling ramai haters yup. Kelas kitaorg selalu disebut sebut kat bilik guru i gotta admit it hahhahahahahaha biasala popular mmg cenggitu. pastu ah best gila babun ah kelas ni sayang sampai mati. Semua org ada gelagat dia sendiri hahahah. Aku diberi gelaran "ketua nenek kebayan" sebab selalu merepek dan memekak dekat kelas. Tbh,aku ni mcm Cat dalam cerita victorious seriously sbb tah ramai cakap cenggitu salwa pun kata gitu hahahaha. 2. 76 yup dia pun buat aku happy sebab dia byk bagi kenangan dkt aku walaupun skrg dia benci aku oh whatever like i care. aku sama tuisyen dgn dia. mmg selalu kena bahan jadi "scandal" aum pastu lama lama suka sama suka tapi taktahu nak luahkan bak org inggeris "skinny love" 3. tuisyen idea unggul alhamdulillah dgn berkat usaha gi tuisyen lah aku jadi fokus dan pandai acewah classmate kat tuisyen ni sumpah gempaks gila cikgu dia pun dah macam bff i tau tak hahahahah. ni lah tuisyen paling best aku pernah pergi kat dunia ni lol. 4. good results yup ni pun buat aku happy happy happy sampai takleh berhenti senyum dapat no.9 like yay 5. bicara berirama wow yang ni sumpah best gila and tbh lagi best dri choral speaking yg aku masuk masa form 1 lewls sorry guys i gotta be honest :p ahhhh best gila dahlah byk nyanyi nyanyi pastu selalu tangkap gamba,nana duk sebelah aku hahahahah dia punya suara mcm kartun kalah aku tau. salwa pun masuk yay heheheheheheh 6. dan pada tahun 2013 ni lah salwa officially jadi bff aku. thanks kawan. kau mmg terbaik ah,semua luahan aku kau dengar dan kau memang pendengar terbaik dan penyimpan rahsia terunggul. tapi dia ni kekadang menjengkelkan hati sbb selalu curang dgn i pergi dkt irdina hahahahahah yup i jealous so what. sorry weh sbb aku,kau punya friendship jadi huru hara sorry juga kpd kwn kau sbb jeles wakakakaka apa apa pun thanks tauuuuuuuu aku ni siap gi rumah salwa lagi tau aum. cuti ni lepak rumah dia sesambil usha abg nya yang hensem hahahahhaahhahaha pergi rumah dia 2 kali lak tu tak malunya i. dia pungi rumah i pastu makan maggi i masak sbb dia tk reti masak hahahahahahaha pastu dia starving for icecream pastu i kan baik i pun kata "ok jom gi beli icecream!" pastu kitaorg jalan sesama ah jauh lah jugak berpeluh pastu takut sikit sbb byk mat rempit lol. Papepun ringkasannya,terima kasih kerana menjadi kawan rapat aku pada 2013 yup kita automatic rapat kan? Tbh akuharap aku dapat rapat dgn kau pada tahun depan mcm thun ni. sbb bila aku dgn kau,aku tk sedih pun, aku happy je sampai tkleh berhenti senyum aku pun tkthulah kenapa mungkin kau ditakdirkan menggembirakanhati aku? hehe. panjangnya i citapasal budakgedix ni. and yup ada belambakkkkkk lagi ah pasal 2013 ni, takkan korg nak baca sampai membuihmulut. nak sambung ke? oknak sambung ah 7. dan tahun 2014 ni juga aku rapat dgn AlyaNafeesa keching keching hehehehehe. aku rasa mesti byk gila typo sbb tulis lelaju ppffttttttt. alya my mamat hahahahahah rasanya semua dh tahu kot yang saya digelar "minah" pastu alya digelar "mamat" oh ye jgn lupa watak baru mye digelar "mama" hahahhahaha dan naja digelar "momok". oklah ish ayah aku dah bising suruh makan malam. sebenarnya dh kenyang pastu nak paksa gak malas ah nak lawan. ok bye see uols later


Older Post
The Disclaimer


Hi peeps. Welcome to my official blog. Hit the follow button and leave you footsteps. Enjoy my diary!

Diary About Stuff Link

Let's Talk!


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin Full Edited : FLYLYZA